سفارش تبلیغ
صبا ویژن

غذاهای خوشمزه

مهرانه مهین ترابی بازیگر

 

مهرانه مهین‌ترابی،بیوگرافی مهرانه مهین‌ترابی،عکس های مهرانه مهین‌ترابی جدیدترین عکس مهرانه مهین ترابی

 
بیوگرافی مهرانه مهین ترابی + جدیدترین عکس های مهرانه مهین ترابی
مهرانه مهین‌ترابی متولد 20 مرداد 1336 می باشد که در نقش مهین در سریال همسران در بین مردم شناخته شد مهرانه مهین ترابی هنوز ازدواج نکرده و در زندگی ترجیح داده که مجرد بماند.

چکیده ای از بیوگرافی مهرانه مهین ترابی:
تولد: 20 مرداد 1336 کرج
ملیت: ایرانی
پیشه: بازیگر
سال‌های فعالیت: 1365-اکنون
مدرک تحصیلی: دانش‌آموخته? بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران

 

مهرانه مهین‌ترابی،بیوگرافی مهرانه مهین‌ترابی،عکس های مهرانه مهین‌ترابی عکس قدیمی از مهرانه مهین ترابی

 

بیوگرافی کامل مهرانه مهین ترابی:
مهرانه مهین‌ترابی (زاده 20 مرداد 1336 در کرج) بازیگر ایرانی است او تا کنون ازدواج نکرده‌ است.

او فرزند چهارم یک خانواده هفت نفری است و جز او کسی در خانواده فعالیت هنری ندارد. اولین تجربه بازیگری او ایفای نقشی در تئاتر تله نوشته محسن یلفانی و به کارگردانی خانم دیانا و در سال 1356 بود.

وی با فیلم گلبهار به کارگردانی تهمینه اردکانی در سال 1365 به سینما آمد و با مجموعه تلویزیونی مش خیرالله صندوقچه اسرار در سال 1370 عضوی از خانواده مجموعه‌های تلویزیونی شد و با نقش آفرینی در مجموعه همسران و خانه سبز به اوج محبوبیت رسید.

او همچنین دارای لیسانس بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران می‌باشد.

او هنوز مجرد است و در پاسخ به این سؤال که چرا ازدواج نکرده‌است جواب داد: ازدواج را دوست داشتم اما باید تنها می‌ماندم. من هم عاشق فرزند هستم و دوست دارم برای افراد خانواده‌ام آشپزی کنم. اما از آنجا که بازیگری وجودم را ساخته بود نمی‌توانستم به راحتی از حرفه‌ام بگذرم.

مهرانه مهین ترابی زنی مدیر و به قول خودش تا حدی سلطه جو، که در شرایط بسته و مردسالار اوایل دهه هفتاد، توانست با یک کمدی مخصوص به خود، قالبی جدید از زنان روز جامعه را به تصویرر بگذارد. او بلافاصله بعد از «همسران»، در نقش «عاطفه» سریال «خانه سبز»، در قالب زن امروزی دیگری قرار گرفت و در مقابل زنده یاد خسرو شکیبایی، یک بار دیگر در بازیگری به اوج موفقیت رسید.

 

مهرانه مهین‌ترابی،بیوگرافی مهرانه مهین‌ترابی،عکس های مهرانه مهین‌ترابی عکس مهرانه مهین ترابی بازیگر خوب کشور

 

مصاحبه با مهرانه مهین ترابی:
در دوران کودکی چگونه بودید؟
در سن 10 سالگی که بچه های دیگر دنبال بازی بودند و آهنگ های الکی گوش می کردند شدیدا به آهنگ های شارل آرناوور، خوانده مشهور فرانسوی علاقه داشتم.

 

آیا تا الان احساس شکست کردید؟
 به یاد ندارم در زندگی‌ام تا به امروزطعم واقعی شکست را چشیده باشم.شکست‌ها و زمین خوردن‌ها نتوانست امیدم را کمرنگ کند.تنها یک بار با تمام وجودم غم را باور کردم و فکر کردم که زمین خوردم.قضیه بر می‌گردد به 13 سالگی‌ام؛ زمانی که پدرم را از دست دادم.دوره سختی بود اما حتی همین حس هم خیلی زود به یک امید تبدیل شد.

• مادرم زنی مقتدر و محکم بود. پس از مرگ پدر روی پای خودش ایستاد.همیشه با دیدن او محکم بودن را مرور می‌کردم.حتی اگر به بلوغی که شما می‌گویید نرسیده باشم اما سعی کردم محکم باشم.خب دیگر فقط یاد و خاطرات پدر بود.باید این قضیه را باور می‌کردم.افسردگی را دوست نداشتم و با کسانی که یاد گرفتند زندگی‌شان را با آه و گریه بگذرانند و یاد نگرفتند امید را ببینند نمی‌توانم کنار بیایم.حداقل در آن زمان سعی ام را کردم که شکست‌ها و غم‌ها زمینم نزنند.

 

مهرانه مهین‌ترابی،بیوگرافی مهرانه مهین‌ترابی،عکس های مهرانه مهین‌ترابی مهرانه مهین ترابی و اکرم محمدی


ورزش چه جایگاهی در زندگی تان دارد؟
من این روزها خیلی دلم می خواهد ورزش کنم و از هر فرصتی استفاده می کنم که بروم پیاده روی و پارک.خانه من نزدیک «آب و آتش» است و آنجا را خیلی دوست دارم و هر موقع که وقت کنم با دوستانم به آنجا می روم که پیاده روی کنیم، اما متاسفانه یک کار مدام نیست چون از تنها راه رفتن و تنها ورزش کردن خوشم نمی آید و این از اخلاق های بد من است.

خیلی خوب است که آدم بتواند این کارها را روتین کند و تنهایی انجام دهد، اما من تنهایی انجام نمی دهم، بنابراین هر وقت دوستی پیشنهاد دهد یا من وقت داشته باشم و با دوستانم تماس بگیرم این کار را انجام می دهم. مثلا دیشب به بام تهران رفتم و یک ساعتی پیاده روی کردم. در هفته فکر کنم حدود دو، سه بار این اتفاق می افتد اما به عنوان مثال اینکه بخواهم بروم باشگاه مثلا بدنسازی این کار را انجام نمی دهم، چون با کارهای کادربندی شده اصولا راحت نیستم.

در برهه ای از زندگی تان بوده که ورزشی را به صورت تخصصی انجام دهید؟
بله، من سال های زیادی یک ورزش که برای یک خانم آمریکایی هست به نام کالام پیک نی انجام می دادم، نام ورزش کل نتیکس است.

اما متاسفانه ما به خاطر شغل مان نمی توانیم برنامه ریزی های همیشگی داشته باشیم، مثلا من شش یا هشت ماه سر کارم و در این مدت یک ماه آن پشت سر هم جلوی دوربینم، صبح ساعت 7 می روم و شب ساعت 8 و 9 خسته بر می گردم و امکان ورزش کردن ندارم.اما من سال ها ورزش کردم و سلامتی الان خود را مدیون آن ورزش ها هستم.

با توجه به اینکه زمان زیادی از زندگی تان را سر کار هستید و پرمشغله، میانه تان با آشپزی چگونه است و چقدر وقت برای آشپزی کردن می گذارید؟
من عاشق آشپزی هستم. حتی وقتی سر کار هستم هم آشپزی می کنم. طوری که اگر فرجه ای میان کار برای آشپزی پیدا می کنم، همانجا غذا می پزم و با بچه های صحنه می خوریم. آشپزی کردن را خیلی خیلی دوست دارم چون یک حس خوبی از زندگی به من می دهد.

غذای خاصی هست که خانم مهین ترابی در پختن آن شهره باشد؟
من غذاهای زیادی را خیلی خوب درست می کنم. از جمله قورمه سبزی و بیف استراگانفی که می پزم، بسیار خوشمزه می شوند.

 

مهرانه مهین‌ترابی،بیوگرافی مهرانه مهین‌ترابی،عکس های مهرانه مهین‌ترابی عکس های اینستاگرامی مهرانه مهین ترابی