سفارش تبلیغ
صبا ویژن

غذاهای خوشمزه

زیبا بروفه زایمان کرد +بیوگرافی و زندگی شخصی و همسرش (عکس)

زیبا بروفه زایمان کرد +بیوگرافی و زندگی شخصی 

زیبا بروفه بازیگر معروف ایرانی بتازگی فرزند خود رابه دنیا آورده است،وی با بازی در فیلم پرپرواز درکنار شادمهر عقیلی ستاره شد. فرزند زیبا بروفه ، بازیگر محبوب درسال های نه چندان دور ، بدنیا آمد.

 زیبا بروفه بازیگر پرکار سال های گذشته بود که شروع شهرت او با سریال مجید دلبندم بودو در ادامه با بازی در فیلم سینمایی پر پرواز درکنار شادمهر عقیلی به اوج شهرت و محبوبیت رسید اما با لو رفتن فیلم عروسی اش دچار حاشیه و کم کاری شد. در ادامه با زندگی زیبا بروفه بیشتر آشنا شوید.

 این بازیگر خوب کشورمان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش خبر بدنیا آمدن فرزندش را اعلام کرد. زیبا بروفه با انتشار عکس زیر نوشت 

جان و جهان من تویى

زیبا بروفه زایمان کرد +بیوگرافی و زندگی شخصی و همسرش (عکس)

حرف های احساسی زیبا بروفه با فرزندش در دوران بارداری

 

ماجرای واکنش تند همسر زیبا بروفه به جمله : معجزه بارداری زیبا بروفه

 

واکنش تند همسر «زیبا بروفه» به کارگردان «هاتف»: از بارداری همسرم معجزه نسازید!صحبت های کارگردان سریال «هاتف» در خصوص معجزه ای که در سریال رخ داد، واکنش دور زیبا بروفه را در پی داشت.از این رو پیام صابری همسر زیبا بروفه دراین خصوص یادداشتی در اختیار بانی فیلم قرار داده که در ادامه میخوانید:

زیبا بروفه زایمان کرد +بیوگرافی و زندگی شخصی و همسرش (عکس)

داریوش یاری عزیززندگی خصوصی هنرمندان وسیله ای برای دیده شدن شما نازنین و تحت تأثیر قرار دادن مردم عزیزمان نیست تا با ذهنی خلاق و قصه پرداز خود از بارداری همسر هنرمند و مهربانم برای مردم معجزه بسازید.

 

جهت اطلاع حضرتعالی عرض می‌کنم. از تصمیم تا خبر بارداری همسرم چهارماه هم نمی گذرد و اگر علاقه مندید دقیق‌تر برایت توضیح دهم 27 اردیبهشت 96 تصویب و روز 22 شهریور 96 دکتر بارداری یک ماهه همسرم را اعلام کرد.

 

با قصه پردازی و بازی با احساسات مذهبی مردم بازی نکنیم برای آن دسته از عزیزان که میخواهند بدانند چرا همسرم برای پرواز به کربلا از طرف دکتر اجازه پیدا نکرد تشکیل قلب بچه در تاریخ پرواز و فشارخون پایین مادر عنوان شده.داریوش عزیزمعجزه زیبای سریال شما فقط همزمانی بارداری زیبا بروفه و نقش ریحانه در فیلم است.در پناه سیدالشهدا